Pengikut

Jumaat, 28 Oktober 2011

Rihanna - RM5 ribu dalam masa lima minit


27 Okt - Demi 'keperluan' diri sendiri, penyanyi "California King Bed", Rihanna, sanggup berhabis duit lebih AS$1,500 (RM4,692) di sebuah kedai menjual barangan seks.
Dipetik daripada laporan NY Post, Rihanna telah singgah di kedai Lovestore dan membeli barangan seperti permainan seks, gari, lilin wangian dan juga pakaian dalam ketika berada di Paris baru-baru ini.
Satu sumber memberitahu The Sun, "Dia tahu apa yang dia inginkan dan tidak memerlukan sebarang bantuan ketika membeli. Dia kelihatan gembira dan seperti tergesa-gesa ingin pulang ke hotelnya."
Rihanna yang digosipkan bercinta dengan model muzik video terbarunya berjudul "We Found Love", Dudley O'Shaughnessy, juga dikatakan mengambil masa selama lima minit sahaja di kedai seks tersebut.
Penyanyi berusia 23 tahun ini kemudiannya dilihat memegang buku imej grafik aksi lesbian oleh Ellen Von Unwerth yang telah dibeli di kedai tersebut.
Ini bukanlah kali pertama Rihanna dilihat di kedai seks. Pada Mac lalu, dia dilihat berada di luar sebuah kedai seks The Tool Shed di Sydney, Australia dengan membawa dua bag penuh barangan yang dibeli. Kemudia pada Julai lalu, Rihanna sempat singgah di Wanda's Adult Emporium di Ottawa, Kanada bersama penyanyi Drake yang dilaporkan bekas teman lelakinya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Visitor